Una altra opinió

Hello companys/es , després de tant de temps sembla ser que el conseller ens vol veure… vol veure que estem preparats: que hem fet una carrera de 3 anys amb les seves pràctiques, cursets d’estiu, de primavera… entrevistes amb pares i mares, psicòlegs, assitentes socials, tietes, cangurs, mestres de reforç, logopedes, guàrdies urbans i tant altres professionals que ni me’n recordo. Vigilància de patis amb sol, amb vent, amb fred i amb pluja. Atenció als meus alumnes, de vegades, més que a la meva pròpia família per no treure’t el problema del cap i les hores que t’ha portat. Curar les seves ferides físiques i emocionals… Sortides, tallers, audicions, animacions a la lectura, festes, comiats, rebudes… això sí, tot ben programat no sigui que algú et demani la programació. Claustres, avaluacions, informes, reunions de coordinació…comandes de material, llibretes de comprensió, quaderns del Segarra, de cal·ligrafia… reunions sindicals de zona -a veure si les animem una mica-, sectorials…, campanyes solidàries, de reciclatge, de germanor…
 
Li pots afegir company/a el que vulguis més segons la teva experiència, però el que ens han fet, es simple: responsables del fracàs escolar, i el que ens volen fer: PRIVATITZAR-NOS, supeditar-nos a una persona que no ha fet res de l’anterior descrit, que d’ensenyament es pot enrecordar del que un/a mestre/a com jo li va poder ensenyar, perquè ara ens ho tornin així… Que ara depenguis del teu perfil escolar -i si m’he engreixat i el meu perfil és més aviat arrodonit, què ? No tindré cabuda a l’escola de la LEC…Que m’hagi d’avaluar una persona externa que no em proporciona ni m’ha proporcionat mitjans (ara, promeses totes) per fer la meva feina,… la veritat m’acollona. És com si al Fernando Alonso li diuen que amb un cotxe de carrer ha de quedar per davant del Hamilton amb un fórmula 1… entre d’altres coses.
 
Recordeu també que les AMPES i les famílies també surten perjudicades sent ignorades per les Bases de la LEC.
 
Amic o  amiga, company o companya que has compartit amb mi o amb altres com jo aquestes situacions, crec el que conseller ens ha de veure a la GRAN KEDADA el 14 de FEBRER a les 12.00 a la Plaça Universitat (quins records, oi)  per anar passejant fins a la Plaça St. Jaume.
 
Fins aviat, us deixo que haig de continuar treballant, ara el 14-F, NOOOO!
 
PD. Si ho consideres oportú  retalla el missatge, el copies i el reenvies.
 
Un mestre.
 
Bé, és una altra opinió. Haig de dir que el divendres cap dels dos sindicats em va convèncer. Després de llegir l’anàlisi que fan els moviments de renovació pedagògica, CCOO i USTEC només veig diferents graus d’alarmisme. El més assenyat, des del meu punt de vista, el dels moviments; el de CCOO moderat i el de USTEC en su línea. De fet sembla la vaga del per si de cas. Demà ho decidirem. Només felicitar a tots aquells que ho teniu tan clar, jo semblo una cagadubtes. Cal recordar que ni la FAPAC ni els Moviments de Renovació Pedagògica recolcen la vaga. Insistir també en que USTEC només convoca a la pública amb l’excusa de que tenen poca representació en aquest sector. Això és treballar sobre segur, la concertada no sortirà i per tant no poden dir que la seva convocatòria ha fracasat.
 
 
 

Responder

